مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-26اقتصادي

پیشنهادهای جذاب مصر به ایران


همچنین همکاری در زمینه موضوعات گمرکی و تعرفه ها و حمایت بانک ها از تجار و سرمایه گذاران از جمله محورهایی بودند که مورد توافق وزرای دو کشور مصر و ایران قرار گرفت.

- وزارت دارایی مصر در بیانیه ای به دیدار وزیر اقتصاد و دارایی ایران با همتای مصری خود و مسائل مطرح شده در این دیدار پرداخت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وزارت دارایی مصر امروز(سه شنبه) بیانیه ای در خصوص دیدار سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران با محمد معیط همتای مصری خود در حاشیه نشست های بانک آسیایی زیرساخت صادر کرد.

  در این بیانیه آمده است که محمد معیط در دیدار با خاندوزی در خصوص گسترش همکاری های اقتصادی میان دو کشور به منظور جذب سرمایه گذاری در مصر رایزنی کرده است.

  وزیر دارایی مصر تاکید کرد که 2 کشور برای گسترش پروژه های مشترک در مصر به ویژه در زمینه حمل ونقل دریایی و بخش صنعت نساجی که در راستای دستورالعمل های دولت برای بومی سازی صنعت هستند، اهمیت زیادی قائل هستند.

  وی تاکید کرد که ما زیرساخت های پیشرفته و هوشمند داریم که می تواند نیاز فعالیت های سرمایه گذاری، مشوق های مالیاتی و گمرکی و همچنین مشوق های سرمایه گذاری جدید را تامین کند که محیط تجاری جذابی را برای بخش خصوصی فراهم می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای جذاب مصر به ایران

پیشنهادهای جذاب مصر به ایران