مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-03سياسي

نویسندگان و شاعران ایرانی با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تاجیکستان که امروز (یازدهم مهر ماه 1402) کار خود را آغاز کرده است، - جمعی از نویسندگان و شاعران ایرانی در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تاجیکستان با علیرضا حقیقیان؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تاجیکستان که امروز (یازدهم مهر ماه 1402) کار خود را آغاز کرده است، جمعی از نویسندگان و شاعران ایرانی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان دیدار کردند.

در این دیدار ضمن معرفی نویسندگان و شاعران حاضر، درباره روند آماده سازی غرفه جمهوری اسلامی ایران، تعداد عناوین و موضوعات کتاب های عرضه شده، تقویت روابط فرهنگی ایران و تاجیکستان بر اساس اشتراکات فرهنگی، تاریخی و اجتماعی، حمایت ویژه از برنامه ‎های فرهنگی غرفه ایران، حمایت از صنعت نشر و ادبیات ایران و.

بحث و گفتگو شد.

همچنین، در این دیدار، بهبود روابط دیپلماسی عمومی و فرهنگی و رفع سوءتفاهم های سیاسی بین دو کشور ایران و تاجیکستان به دنبال تغییر رویه دولت سیزدهم و تلاش برای بازگشایی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و لغو صدور روادید برای حضور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان و شاعران ایرانی با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار کردند

نویسندگان و شاعران ایرانی با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار کردند