مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-19اقتصادي

فرصت زیادی برای جبران جمعیت نداریم


مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان، گفت: با توجه به اینکه آینده کشور به حفظ جمعیت جوان بستگی دارد، از سویی فرصت زیادی برای جبران جمعیت نداریم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان، گفت: با توجه به اینکه آینده کشور به حفظ جمعیت جوان بستگی دارد، از سویی فرصت زیادی برای جبران جمعیت نداریم.

حامد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به زودی مرکز نفس در شهرستان زبرخان راه اندازی می شود، جوانی جمعیت و فرزندآوری را مهمترین مسئله کشور دانست و افزود: افزایش نرخ باروری کلی از وظایف تمام مسئولان و مردم است.

وی با تأکید بر اینکه فرزندآوری و جوانی جمعیت بسیار مهم و حیاتی است، اظهار کرد: علیرغم اینکه آینده کشور به حفظ جمعیت جوان بستگی دارد اما از سویی فرصت زیادی برای جبران جمعیت نداریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان ادامه داد: در مسئله جوانی جمعیت، پیشگیری از سقط جنین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا سقط جنین قتل نفس بوده و متأسفانه قبح این مسئله نیز در جامعه از بین رفته است به طوری که هم اکنون شاهد روزانه 1000مورد سقط جنین در کشور هستیم.

وی در همین خصوص اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری تمام مسئولین و مردم شهرستان مرکز نفس را در زبرخان در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و افزایش جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت زیادی برای جبران جمعیت نداریم

فرصت زیادی برای جبران جمعیت نداریم