مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-26سياسي

مجمع تشخیص طرح شفافیت را عقیم کرد + فیلم


محمدصالح جوکار، رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانشجو گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه شامل همه دستگاه ها بود از دستگاه های دولتی، - رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور گفت: هیات عالی نظارت به مواد دیگری ورود کرد که محل هیچ اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس نبود و شفافیت فقط محدود به مجلس شد.

طرح شفافیت در مجمع تشخیص ناکارآمد شد و آن را از بین برده و عقیم کردند.

محمدصالح جوکار، رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانشجو گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه شامل همه دستگاه ها بود از دستگاه های دولتی، قوه قضاییه، مجمع تشخیص و هیات عالی نظارت گرفته تا دستگاه های عمومی کشور.

وی افزود: آنچه که شورای نگهبان به طرح اشکال گرفت اصل 112 قانون اساسی است مبنی بر اینکه مجلس برای مجمع تشخیص و هیات عالی نظارت تکلیف تعیین نکند که با اصرار مجلس به مجمع تشخیص ارسال شد.

در نهایت مجمع تشخیص این مساله را به مصلحت نداستند.

جوکار در ادامه گفت: طرح بایستی به مجلس بازگشت داده می شد و با استثناء شدن مجمع تشخیص و هیات عالی نظارت، مابقی قانون اجرا می شد.

عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در انتها تصریح کرد: هیات عالی نظارت به مواد دیگری ورود کرد که محل هیچ اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس نبود و شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص طرح شفافیت را عقیم کرد + فیلم

مجمع تشخیص طرح شفافیت را عقیم کرد + فیلم