مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-21سياسي

برگزاری سومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام برگزار می شود


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام از برگزاری سومین استارتاپ صنایع دستی با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام و با محورهای طراحی لباس های اجتماعی با الهام از نقوش سنتی و صنایع دستی خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام از برگزاری سومین استارتاپ صنایع دستی با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام و با محورهای طراحی لباس های اجتماعی با الهام از نقوش سنتی و صنایع دستی خبر داد.

دکتر منصور احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: استارتاپ های دانشگاهی می توانند نقش مهمی در توسعه کارآفرینی ، رقابتی کردن اقتصاد کشور و معرفی ایده های نو به جامعه داشته باشند در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت هدایت دانش آموختگان و دانشجویان برای خود اشتغالی و اشتغال آفرینی و ایجاد کسب و کارهای جدید در قالب برگزاری استارتاپ های متنوع و مختلف گام های خوبی برداشته است.

وی با بیان اینکه این استارتاپ در آبان امسال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اولین و دومین استارتاپ در این زمینه در سال های گذشته برگزار شد که در آن سه ایده پذیرفته شد و یکی از ایده ها منتج به ثبت برند المیرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام برگزار می شود

برگزاری سومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام برگزار می شود