مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-22سياسي

ورود زنگ نماز به مدارس


بخشنامه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز ابلاغ شد و بر اساس آن مقرر شده است که زنگ نماز در متن برنامه رسمی روزانه مدارس در تمام دوره ها و پایه های تحصیلی به مدت 30 دقیقه وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بخشنامه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز را ابلاغ کرد.

صحرایی در این بخشنامه به بیان انتظارات از مدیران کل به عنوان رییس شورای اقامه نماز استان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر لزوم برجسته کردن ارزش های معنوی و رشد شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه و امر به ترویج ایمان و امید در کشور و نیز در راستای عملیاتی کردن راهکار 3ـ1 سند تحول بنیادین، مأموریت های ابلاغی رییس جمهور و تفاهم نامه منعقد شده با ستاد مرکزی اقامه نماز کشور و همسو با برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز به عنوان اولویت فعالیت های پرورشی مدارس در سال تحصیلی 1403ـ 1402 پرداخته است.

در این بخشنامه موارد زیر تأکید شده است: 1) تشکیل منظم شورای اقامه نماز استان و ادارات آموزش و پرورش به منظور پیگیری، رصد و پایش فعالیت محوری اقامه نماز در برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود زنگ نماز به مدارس

ورود زنگ نماز به مدارس