مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-27حوادث

ماجرای حمله سگ به دانش آموزی در مدرسه روستای ناظریه


چند روز پیش و درست روز اول مهر، فرهاد که کلاس ششم است و در مدرسه شفیعیان روستای ناظریه شهرستان مشهد درس می خواند، برای آب خوردن به حیاط مدرسه می رود که سگ به او حمله می کند و زخمی می شود.

- سگ پس از فرار از مدرسه در مسیر به چند نفر دیگر از جمله دو کودک نیز حمله و آن ها را هم زخمی کرده و در نهایت توسط یکی از اهالی کشته می شود.

حمله سگ به افراد در روستا موضوع جدیدی نیست.

با توجه به افزایش حضور سگ های ولگرد در روستاها و حتی حاشیه شهرها هر از چندگاهی خبری مبنی بر مصدومیت به دلیل حمله سگ می شنویم.

به خانه فرهاد میری، دانش آموز آسیب دیده در این حادثه می رویم، اما او همراه با پدر و مادر خود برای تزریق واکسن هاری به چناران رفته و فقط پدربزرگ و مادربزرگ وی حضور دارند.

مادربزرگ فرهاد که در تمام مدت صحبت ما خدا را شکر می کند که اتفاق بدتری برای فرهاد نیفتاده، در خصوص روز حادثه اظهار می کند: در مدرسه باز بوده، سگ وارد شده و زمانی که فرهاد برای خوردن آب در حیاط مدرسه بوده به او حمله کرده است.

خانه بهداشت و درمانگاه روستا واکسن هاری ندارند او ادامه می دهد: سگ دست فرهاد را گرفته، زمین خورده و موجب شده دست و پشت او زخمی شود.

الان چند نوبت باید واکسن بزند که خانه بهداشت و درمانگاه روستا و حتی بیمارستان طالقانی که نزدیک روستا است، واکسن هاری ندارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمله سگ به دانش آموزی در مدرسه روستای ناظریه

ماجرای حمله سگ به دانش آموزی در مدرسه روستای ناظریه