مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:312023-10-08اقتصادي

شمارش معکوس برای پهن شدن تورهای صیادان در خزر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شمارش معکوس صیادان مازندران برای حضور در دریا و پهن کردن تورهای صیادی در دل دریا شروع شده است.

معمولا مهر ماه که می شود دل های دریا برای حضور دریا و پهن کردن تورها تنگ می شود؛ صیادانی که طی 6 ماهه گذشته برای حضور در دریا چشم انتظاری کردند.

این رورهادصیادان مازندران برای حضور در دریا بی تاب و مشتاق تر از همیشه هستند؛ افرادی که زمان تعطیلی فصل صید دست روی دست نگذاشتند بلکه مشغول کمک به تکثیر طبیعی بچه ماهی ها کردند و البته مزد زحمت شان را هم گرفتند.

سال گذشته سبد جامعه صیادان پررونق بود و صیادان با دست پُر دریا را ترک کردند و امسال هم امیدواریم این شرایط تکرار شود.

قاسم کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران در این باره با اعلام اینکه براساس مصوبه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران، صید ماهی استخوانی از 25 مهر ماه امسال در دریای مازندران شروع می شود، اظهار کرد: برای صیادانی که در طرح کمک به تکثیر طبیعی جهت حفظ بازسازی ذخایر آب دریای خزر کمک کردند با 5 روز تشویقی، از 20 مهر ماه تورهای خود را در دریای مازندران پهن می کنند.

وی افزود: در منطقه میانکاله بهشهر هم باتوجه به منطقه حفاظت شده و هم اینکه فاقد رودخانه است، صیادان از 18 مهر ماه فصل صید ماهی استخوانی را آغاز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای پهن شدن تورهای صیادان در خزر

شمارش معکوس برای پهن شدن تورهای صیادان در خزر