مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-09سياسي

لزوم جلوگیری از مهاجرت نیروی انسانی ماهر از خوزستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به روند مهاجرت نیروهای ماهر از خوزستان به دلیل شرایط زیست محیطی گفت: برای نیروی ماهر و توانمند، - ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به روند مهاجرت نیروهای ماهر از خوزستان به دلیل شرایط زیست محیطی گفت: برای نیروی ماهر و توانمند، در جاهای مختلف موقعیت برای اینکه فعالیت کند وجود دارد و ما باید کاری کنیم که ضریب ماندگاری نیروها را در استان خوزستان افزایش دهیم.

محمد راضی جلالی در شورای مهارت استان خوزستان که امروز (17 مهرماه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نبود ارتباط بین مجموعه های آموزشی و صنایع، خلایی است که در ارتباط دانشگاه و صنعت داریم و این خلاء به گونه ای بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای و صنایع نیز وجود دارد؛ هر کدام از این واحدها مستقل هستند و بر اساس چارچوب خود کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مراکز آموزشی طبق برنامه ها و چارچوب های خود فعالیت می کنند و صنایع نیز برای آموزش نیروهایشان به سراغ روش های دیگر و یا استفاده از نیروهای غیربومی می روند و یا از روش های آموزش ضمن خدمت استفاده می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم همکاری مراکز آموزشی و صنایع خوزستان گفت: پیشنهاد من این است که در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از مهاجرت نیروی انسانی ماهر از خوزستان

لزوم جلوگیری از مهاجرت نیروی انسانی ماهر از خوزستان