مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-09سياسي

اعتبارات و فضای کنونی پارک علم و فناوری خراسان شمالی جوابگوی نیازها نیست


رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: اعتبارات و فضای کنونی پارک علم و فناوری خراسان شمالی جوابگوی واحدهای فناور و نوآور استان نیست.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: اعتبارات و فضای کنونی پارک علم و فناوری خراسان شمالی جوابگوی واحدهای فناور و نوآور استان نیست.

محمد رضا قربانی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر اهمیت زیرساخت ها و هم چنین هدف گذاری پارک علم و فناوری استان برای پذیرش 150 واحد فناور و اشتغال 1086 نفر در پارک علم و فناوری خراسان شمالی، اظهار کرد: در سال 1402 به نقطه ای رسیده ایم که فضای استقرار، بودجه و اعتبارات فعلی جوابگوی واحدهای فناور، نوآور و دانش بنیان در استان نیست.

وی بیان کرد: تسریع در پرداخت اعتبارات، موضوع مهمی برای پارک علم و فناوری در استان است تا بتوانیم پروژه های عمرانی را در جهت ایجاد فضای مناسب برای استقرار واحدهای فناور پیش ببریم و همچنین اعتبارات حمایتی را اعطا کنیم.

وی تاکید کرد: پارک علم و فناوری خراسان شمالی نوپاست و باید مسئولان استانی و ملی حمایت کنند تا فضای شش هکتاری کنونی افزایش یابد.

قربانی گفت: در قانون جدید جهش تولید دانش بنیان، پارک ها باید با واگذاری زمین به شرکت ها از آنها حمایت کنند که لازم است مسئولان نیز در مورد تامین زمین، کمک حال پارک علم و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات و فضای کنونی پارک علم و فناوری خراسان شمالی جوابگوی نیازها نیست

اعتبارات و فضای کنونی پارک علم و فناوری خراسان شمالی جوابگوی نیازها نیست