مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-26سياسي

دیدار وزیر ارشاد با همتایانش در قطر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به منظور حضور در دوازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی به قطر سفر کرده است، با وزیر فرهنگ، گردشگری و میراث عراق دیدار و گفت وگو و همچنین در دیدار با دبیرکل شورای فرهنگ کویت بر تقویت و توسعه روابط فرهنگی دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با أحمد فکاک البدرانی (وزیر فرهنگ، گردشگری و میراث عراق) از میزبانی ملت و دولت عراق و برگزاری موفق راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار دو طرف با اشاره بر مشترکات تاریخی و فرهنگی دو کشور بر توسعه همکاری های فرهنگی و هنری تاکید کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دعوت از همتای عراقی اش برای سفر به ایران گفت: مشترکات تمدنی و تاریخی و مردمی دو کشور اساس توسعه روابط فرهنگی دوجانبه بین ایران و عراق است.

وزیر فرهنگ عراق نیز با ابراز خرسندی از این دیدار با تاکید بر توسعه روابط فرهنگی دو کشور خواستار همکاری و تولیدات مشترک سینمایی بین ایران و عراق شد که مورد استقبال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

محمدمهدی اسماعیلی همچنین در این سفر در دیدار با محمد خالدالجسار (دبیرکل شورای فرهنگ و هنر و ادبیات کویت) گفت: بین ایران و کویت روابط عمیق، تاریخی و برادرانه وجود دارد و در این راستا تقویت همکاری های فرهنگی بین دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر ارشاد با همتایانش در قطر

دیدار وزیر ارشاد با همتایانش در قطر