مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-07سياسي

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با توجه به اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد باید میزان حمایت از ایران متناسب با فعالیت ها در سطح منطقه و جهان باشد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با توجه به اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد باید میزان حمایت از ایران متناسب با فعالیت ها در سطح منطقه و جهان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند در دیدار با رییس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در تهران، ضمن ابراز خرسندی از حضور وی در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به مبارزه جدی و قاطع با مواد مخدر در سطح منطقه و جهان پایبند بوده و تقدیم شهدا در این عرصه در سال جاری نشان از عزم جدی در مقابله با این بلای خانمان سوز است.

وی با اشاره به شروع هفته انتظامی به تشریح اقدامات پلیس ایران در مقابله با مواد مخدر پرداخت و ضمن قدردانی از حمایت های دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) تهران عنوان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، می بایست میزان حمایت و پشتیبانی دفتر مذکور و جامعه جهانی از کشور ایران متناسب با فعالیت ها و اقدامات در سطح منطقه و جهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد

ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد