مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-25بين الملل

اعترافات جاسوس موساد در ترکیه؛ تلاش برای جمع آوری اطلاعات درباره اتباع ایرانی


یک جاسوس موساد که پیش از این در ترکیه بازداشت شده بود، اعترافاتی جدیدی ارائه داده است که نشان می دهد به دنبال جمع آوری اطلاعاتی درباره برخی افراد ایرانی و لبنانی بوده است.

- اعترافات جاسوس موساد در ترکیه؛ تلاش برای جمع آوری اطلاعات درباره اتباع ایرانی یک جاسوس موساد که پیش از این در ترکیه بازداشت شده بود، اعترافاتی جدیدی ارائه داده است که نشان می دهد به دنبال جمع آوری اطلاعاتی درباره برخی افراد ایرانی و لبنانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه استار ترکیه، سلجوق کوچوک کایا یک عامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) است که تحت عنوان کاراگاه خصوصی فعالیت می کرد و در ماه مه پس از چندین ماه تعقیب غیرمحسوس نیروهای سازمان اطلاعات ترکیه (میت) شناسایی و سپس به همراه چند تن دیگر دستگیر شد.

وی اعتراف کرده است که در دفتر دادستانی برای موساد جاسوسی می کرده و در دوران فعالیتش با عوامل موساد در 10 شهر مختلف اروپایی دیدار کرده و در ازای دریافت پول اطلاعات خود را در اختیار موساد قرار می داده است.

وی در اعترافات جدید خود گفت: در اوت 2018 شخصی که خود را سرکان معرفی کرد با من تماس گرفت و گفت، یک شرکت بیمه در خارج از کشور به دنبال کارآگاه خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات جاسوس موساد در ترکیه؛ تلاش برای جمع آوری اطلاعات درباره اتباع ایرانی

اعترافات جاسوس موساد در ترکیه؛ تلاش برای جمع آوری اطلاعات درباره اتباع ایرانی