مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-06اجتماعي

برخی هنرستان های خوزستان هنوز کتاب درسی ندارند


مهرماه به نیمه رسیده است اما دانش آموزان برخی هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در استان خوزستان بدون کتاب به مدرسه می روند - و نه تنها از توزیع کتاب های درسی ویژه ی هنرستان ها در نواحی چهارگانه ی شهر اهواز خبری نیست بلکه در سایر شهرهای استان نیز وضعیت به همین منوال است.

  دانش آموزان هنرستانی در این استان همانند دانش آموزانِ سایر مقاطع تحصیلی در موعد مقرر در سامانه ی فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کردند و بر اساس تقویم زمانی ثبت سفارش کتاب های درسی، مدارس موظف هستند از 18 شهریورماه نسبت به توزیع کتاب در بین دانش آموزان اقدام کنند.

اما مدیران هنرستان ها عنوان می کنند که مناطق و نواحی آموزش وپرورش خوزستان هنوز کتاب درسی برای توزیع در بین دانش آموزان در اختیار آنان قرار نداده اند، از این رو هفته های آغازین سال تحصیلی 1402 در هنرستان ها بدون کتاب آغاز شده است تا معضل عدم توزیع کتاب درسی در هفته های ابتدایی مهرماه در این مدارس، همانند سال های گذشته پابرجا باشد.

علی رغم اینکه دانش آموزان و والدین آنها از این وضعیت ناراضی و گله مند هستند، اما آموزش وپرورش تا کنون اقدامی برای برون رفت از شرایط کنونی انجام نداده است و پرسش های والدین درباره زمان توزیع کتاب در هنرستان ها از سوی مدیران و معاونان این مدارس بی پاسخ می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی هنرستان های خوزستان هنوز کتاب درسی ندارند

برخی هنرستان های خوزستان هنوز کتاب درسی ندارند