مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:452023-10-22پزشكي

765 مؤسسه درمانی با بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری قرارداد دارند


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 765 موسسه درمانی با بیمه سلامت استان قرارداد داشته و همکاری می کنند، گفت: این تعداد شامل12 بیمارستان، - علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای ارائه خدمات جامع و مطلوب به افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند اقدامات و برنامه ریزی های خوبی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 765 مؤسسه با بیمه سلامت استان جهت درمان بیماران قرارداد دارند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 12 بیمارستان و 130 داروخانه با بیمه سلامت همکاری می کنند، افزود: 130 مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه، کادر درمانی، فیزیوتراپی و مامایی نیز با بیمه سلامت استان همکاری می کنند.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: بیمه سلامت در راستای فرامین مقام معظم رهبری و جوانی جمعیت به زوج های نابارور خدمات ارائه می دهد و از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 72 زوج نابارور در مرکز ناباروری حضرت زهرا(س) تحت حمایت بیمه سلامت اقدامات درمانی خود را انجام داده اند.

وی تصریح کرد: زوج های نابارور می توانند با مراجعه به پزشک و تشخیص ناباروری و یا با مراجعه به کارشناس اداره کل بیمه سلامت استان نشان دار شوند و از خدمات درمانی بیمه سلامت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

765 مؤسسه درمانی با بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری قرارداد دارند

765 مؤسسه درمانی با بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری قرارداد دارند