مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-12سياسي

پویش تحویل داوطلبانه سلاح غیرمجاز یک ماه دیگر تمدید شد


رییس کل دادگستری استان کرمان از جمع آوری و تحویل داوطلبانه تعداد یک هزار و 239 قبضه سلاح جنگی و 315 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در شش ماهه ابتدایی سال در استان کرمان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت السلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: تحویل سلاح غیرمجاز یک ماه تمدید شده است و این یک فرصت بسیار مناسب برای دارندگان این نوع سلاح ها است تا از رافت اسلامی بهره مند شوند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان هشدار داد: پس از اتمام مهلت تعیین شده در صورت کشف سلاح غیرمجاز شدیدترین مجازات در انتظار دارندگان سلاح ها خواهد بود.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان تصریح کرد: برای مثال در شهرستان جیرفت شعبه ویژه رسیدگی به سلاح غیرمجاز راه اندازی شده و در جنوب و شرق استان دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی با استفاده از ظرفیت های مردمی، سران طوایف، مصلحین قرآنی و متنفذین بومی موفق به جمع آوری تعداد بسیار زیاد سلاح غیرمجاز شده اند.

وی افزود: وجود سلاح های غیرمجاز در استان تهدید جدی برای امنیت استان و جان و مال افراد بوده و لازم است تا همه سازمان های ذیربط در راستای جمع آوری سلاح های غیرمجاز هماهنگ باشند.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: متاسفانه فرهنگ اشتباه حمل یا نگهداری و قدرتنمایی با سلاح در بعضی از شهرستان های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش تحویل داوطلبانه سلاح غیرمجاز یک ماه دیگر تمدید شد

پویش تحویل داوطلبانه سلاح غیرمجاز یک ماه دیگر تمدید شد