مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-21فرهنگي

برگزاری دوره های آموزشی ویژه هنرمندان عرصه تئاتر در کشور از اولویت های ماست


مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت: یکی از مهمترین اولویت های انجمن هنرهای نمایشی کشور برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی در این عرصه است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور گفت: یکی از مهمترین اولویت های انجمن هنرهای نمایشی کشور برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های آموزشی در این عرصه است.

اسرافیل فرج اللهی در حاشیە شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در این شهر با استقبال عموم مردم برگزار شد و این مهم بیانگر آن است که مریوانی ها هنردوست هستند.

وی با بیان اینکه باید به جایگاهی برسیم که مردم کشور از جشنواره تئاتر خیابانی استقبال کنند، افزود: تئاتر باید جزو ذایقه و سبد فرهنگی مردم قرار بگیرد تا از تئاتر استقبال کنند.

فرج اللهی عنوان کرد: امسال اداره کل هنرهای نمایشی بر حمایت تئاتر خیابانی تاکید دارد و نشان دهنده جایگاه خوب این جشنواره در کشور است.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور یادآور شد: انجمن نمایش کانون های تخصصی را راه اندازی کرده و یکی از این کانون های تخصصی کانون تئاتر خیابانی است که قوی ترین کانون بین استان ها به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی ویژه هنرمندان عرصه تئاتر در کشور از اولویت های ماست

برگزاری دوره های آموزشی ویژه هنرمندان عرصه تئاتر در کشور از اولویت های ماست