مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-02سياسي

محکومیت اهانت به قرآن از سوی علمای اهل تسنن، تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان


به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، سرکنسول ایران با شخصیتها و علمای اهل تسنن، تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان دیدار و رایزنی کرد.

- محکومیت اهانت به قرآن از سوی علمای اهل تسنن،تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، سرکنسول ایران با شخصیتها و علمای اهل تسنن، تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی آکوچکیان در این مراسم با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد : همه ادیان از یک ریشه هستند که اهانت به هر یک موجب توهین به سایر ادیان دیگر نیز می گردد.

پیامبران همه از یک نور واحد هستند و برای هدایت بشر آمده اند.

کسانی که به قرآن مجید اهانت می نمایند بدنبال تفرقه بین مردم جهان می باشند اما نه تنها به نتیجهای نمی رسند بلکه وحدت بین ادیان را افزایش خواهد داد.

محکومیت اهانت به قرآن از سوی علمای اهل تسنن،تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان رئوف حضرت مفتی اعظم آستراخان و میخاییل معاون کلیسای ارتدوکس، فراییم امام جماعت مسجد شیعیان و چند نفر از امامان مساجد اهل سنت آستراخان ضمن تقبیح اهانت به قرآن کریم، آن را اقدامی با هدف تفرقه افکنی و ایجاد نفرت میان متدینین و در راستای سیاستهای برخی کشورهای غربی دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت اهانت به قرآن از سوی علمای اهل تسنن، تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان

محکومیت اهانت به قرآن از سوی علمای اهل تسنن، تشیع و کلیسای ارتدوکس آستراخان