مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-10ورزشي

برگزاری اولین المپیاد کشوری آمادگی جسمانی با هدف نخبه گزینی


سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: اولین دوره المپیاد کشوری آمادگی جسمانی به میزبانی هیات تهران در 7 رشته بانوان و 5 رشته مردان با حضور 600 ورزشکار از 25 تا 28مهر در سالن شهید معتمدی کارگران برگزار می شود.

- سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: اولین دوره المپیاد کشوری آمادگی جسمانی به میزبانی هیات تهران در 7 رشته بانوان و 5 رشته مردان با حضور 600 ورزشکار از 25 تا 28مهر در سالن شهید معتمدی کارگران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست خبری که امروز سه شنبه 18 مهر با حضور احمد گواری سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی و امیر عظیمی سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان تهران در محل فدراسیون برگزار شد، گواری درباره اولین دوره المپیاد کشوری آمادگی جسمانی اظهار کرد: آمادگی جسمانی فعالیت خود را از یک سال گذشته به صورت مستقل آغاز کرده و طی این مدت اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی گفت: در طی این یک سال کار خود را با اهداف مشخص و در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت در بین آحاد جامعه انجام دادیم.

همچنین بحث توسعه ورزش قهرمانی و کمک به رشته های مختلف ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

گواری ادامه داد: برای برگزاری این المپیاد نیاز به حمایت و کمک دولت و سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نیروهای مسلح، دانشگاه ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین المپیاد کشوری آمادگی جسمانی با هدف نخبه گزینی

برگزاری اولین المپیاد کشوری آمادگی جسمانی با هدف نخبه گزینی