مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-30اقتصادي

621 قطعه زمین به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر استان اردبیل واگذار شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از واگذاری 621 قطعه زمین به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر استان در راستای اجرای ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، افسانه جهانی در آیین واگذاری 621 قطعه زمین به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر در راستای اجرای ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن فدک برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها و بسترهای مهم برای مواجهه با مسأله بحران جمعیت، سیاست گذاری صحیح است.

وی افزود: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در جهت حمایت از خانواده ها و با هدف کمک به رشد جمعیت و مقابله با پدیده سالمندی در سال 1400 به تصویب رسید و مشتمل بر مشوقات اقتصادی و اقدامات فرهنگی است.

افزایش نرخ فرزندآوری با تلاش همزمان فرهنگی و اقتصادی امکان پذیر است مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: فعالیت همزمان در بعد فرهنگی و حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، منجر به افزایش نرخ فرزندآوری خواهد شد و لازم است مدیران دستگاه های فرهنگی توجه ویژه ای به فرهنگ سازی در این زمینه داشته باشند.

جهانی با اشاره به فاصله قابل توجه بین فرزندآوری و فرزندخواهی در بین خانواده های ایرانی، بیان کرد: در ایران فرزندآوری حدود 1/5 و فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

621 قطعه زمین به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر استان اردبیل واگذار شد

621 قطعه زمین به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر استان اردبیل واگذار شد