مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-30سياسي

مجوز باکو به سازمان ملل برای بازدید از قره باغ کوهستانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر مشاور رییس جمهور جمهوری آذربایجان روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که باکو قصد دارد به گروهی از کارشناسان سازمان ملل و نمایندگان اصحاب رسانه ها اجازه دهند که «ظرف چند روز آینده» از منطقه «قره باغ کوهستانی» بازدید کنند.

- یکی از مشاوران رییس جمهور جمهوری آذربایجان گفته است که ظرف چند روز آینده، کارشناسان سازمان ملل اجازه بازدید از منطقه قره باغ کوهستانی را خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر مشاور رییس جمهور جمهوری آذربایجان روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که باکو قصد دارد به گروهی از کارشناسان سازمان ملل و نمایندگان اصحاب رسانه ها اجازه دهند که ظرف چند روز آینده از منطقه قره باغ کوهستانی بازدید کنند.

بنا بر گزارش شبکه راشاتودی، شمار ارامنه ای که در پی عملیات برق آسای جمهوری آذربایجان از قره باغ به سوی ارمنستان گریخته اند به حدود 90 هزار نفر رسیده است و این در حالی است که برآورد ها نشان می دهد که حدود 120 هزار نفر از ارامنه در قره باغ سکونت داشتند.

الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان در پی دور جدید حملات اخیر خود به قر ه باغ گفته بود که حقوق ارامنه منطقه قره باغ مورد احترام قرار خواهد گرفت، اما ساکنان ارامنه قره باغ از ترس پاکسازی قومی تأکید کردند که تمایلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز باکو به سازمان ملل برای بازدید از قره باغ کوهستانی

مجوز باکو به سازمان ملل برای بازدید از قره باغ کوهستانی