مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-27اقتصادي

مرکز آموزش فنی و حرفه ای تولید لاستیک در اسلامشهر افتتاح شد


مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت تولیدی لاستیک با هدف ارائه گواهینامه فنی و حرفه ای به کارگران و همچنین بهبود تولید و رونق اقتصادی و افزایش بهره وری پس از گذراندن دوره های ضمن کار و بازآموزی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی شرکت تولیدی لاستیک عصر امروز در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر به منظور ارائه گواهینامه حضور دوره یا گواهینامه بین المللی فنی و حرفه ای به کارگران پس از گذراندن دوره های ضمن کار و بازآموزی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، مدیرعامل شرکت لاستیک البرز، معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلامشهر و مدیران مرکز آموزش فنی و حرفه ای 14 و 15 شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

سیدعلی حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه کار و کارگری اظهار کرد: امروز حوزه توانمندسازی منابع انسانی یکی از مهم ترین نشانه های رشد و توسعه مجموعه های تولیدی بوده و حوزه مهارت نیروی انسانی خصوصاً در عرصه تولید و صنعت از مهم ترین بخش های سازمان فنی و حرفه ای است.

وی گفت: بر اساس استاندارد هر 5 سال یک بار باید مهارت نیروی کار تجدید شود و افتتاح مرکز مهارت آموزی جوار کارگاهی در این شرکت تولیدی، هوشمندی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش فنی و حرفه ای تولید لاستیک در اسلامشهر افتتاح شد

مرکز آموزش فنی و حرفه ای تولید لاستیک در اسلامشهر افتتاح شد