مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-18فرهنگي

حمایت ساترا از فعالیت دانشگاه ها در حوزه تولید و نشر محتوای مرتبط با غزه


اساتید و دانشجویان کشور می توانند از طریق برگزاری نشست های بصیرت افزایی و ارسال ویدیوهای مربوط به نشست یا تولید و انتشار محتوای هنری برای به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه و مقاومت انقلابی ایشان در پویش غزه شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پویش غزه مظلوم با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برای حمایت از ملت مظلوم غزه و همدردی با شهدای مقاومت توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می شود.

شرکت کنندگان می توانند از امروز 26 مهر ماه تا 13 آبان 1402، آثار خود را در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه، فیلم مستند و سایر آثار ویدئویی، نقاشی، عکس، متون ادبی، شعر، صوت، دل نوشته ارسال کنند.

محمد صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا و استاد دانشگاه درباره این پویش گفت: مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پویشی را طراحی کرده است تا هم امکان مشارکت هنرمندان حرفه ای و هم مشارکت عموم مردم در تولید و انتشار محتوای مرتبط با مظلومیت مردم غزه و مقاومت ایشان در مقابل صهیونیست جهانی فراهم شود و ساترا نیز از طریق اطلاع رسانی این پویش در شبکه های رادیویی و تلویزیونی و سکوهای صوت و تصویر فراگیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ساترا از فعالیت دانشگاه ها در حوزه تولید و نشر محتوای مرتبط با غزه

حمایت ساترا از فعالیت دانشگاه ها در حوزه تولید و نشر محتوای مرتبط با غزه