مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-04سياسي

توسعه عمرانی و فرهنگی بقاع متبرکه به دست مردم رقم می خورد


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: توسعه عمرانی و فرهنگی بقاع متبرکه همواره به دست مردم و پشتیبانی آنان رقم خورده که کمتر چنین سرمایه اجتماعی را در بخش های مختلف می بینیم.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: توسعه عمرانی و فرهنگی بقاع متبرکه همواره به دست مردم و پشتیبانی آنان رقم خورده که کمتر چنین سرمایه اجتماعی را در بخش های مختلف می بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، شامگاه (چهارشنبه،25 مهرماه) در سفر به شهرستان تیران و کرون و بازدید از پروژه های عمرانی و اقدامات فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمدرضا(ع)، اظهار کرد: مردم به واسطه محبت به اهل البیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت به توسعه عمرانی و فرهنگی مراکز دینی توجه دارند.

وی افزود: فعالیت های عمرانی گسترده ای در سطح بقاع متبرکه کشور در حال انجام است که بیشترین سهم فعالیت و حمایت از سوی مردم بوده و سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل محدودیت های مالی سهم کمتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه این حمایت های مردمی سرمایه بزرگی برای این سازمان و توسعه مراکز دینی و فرهنگی است، تصریح کرد: کمک ها به واسطه اعتقادات مذهبی و عمومی مردم رقم خورده که نباید صدمه بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه عمرانی و فرهنگی بقاع متبرکه به دست مردم رقم می خورد

توسعه عمرانی و فرهنگی بقاع متبرکه به دست مردم رقم می خورد