مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-16ورزشي

اجازه اعمال نفوذ به مدیران جابه جا شده را نمی دهیم


ما در انتصابات حق دخالت نداریم و دخالت هم نخواهیم کرد اما اجازه نمی دهیم مدیری که در گذشته مسئولیتی داشته ، - ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما در انتصابات حق دخالت نداریم و دخالت هم نخواهیم کرد اما اجازه نمی دهیم مدیری که در گذشته مسئولیتی داشته ، جابه جا و به جای دیگری منتقل شده، بخواهد اعمال نفوذ کند.

موسی الرضا حاجی بگلو امروز، 24 مهرماه، در نطق پیش از دستور نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی نزدیک است، شهرداری مشهد و شورای شهر در حوزه ورزش هرچه در توان دارد انجام می دهد و مدیریت تربیت بدنی شهرداری از اداره کل بهتر عمل کرده و حتی در مقایسه با چند استان عملکرد تربیت بدنی شهرداری مشهد به مراتب قوی تر و بهتر بوده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر شورای شهر در خصوص دو نفر از اعضای شورا عنوان کرد: مطالبی که من در این زمینه مطرح می کردم حقوقی و حمایت ما نیز حقوقی و قانونی بود.

اگر فردی به هر دلیلی با مشکلی مواجه می شود نباید فراتر از قانون صحبت کند.

ما وظیفه داریم به آنچه قانون تکلیف کرده عمل کنیم.

حاحی بگلو افزود: برخی، افرادی را به عنوان مشاوران خود به ویژه در زمینه حقوقی تعیین کرده بودند که اطلاعات غلط می دادند و آن ها نیز براساس نظر مشاوران مطالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه اعمال نفوذ به مدیران جابه جا شده را نمی دهیم

اجازه اعمال نفوذ به مدیران جابه جا شده را نمی دهیم