مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:502023-09-25سياسي

رسانه ها از تحریف واقعیت ها جلوگیری کنند


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با یادآوری اهمیت جهاد تببین و نقش رسانه ها در این عرصه، گفت: رسانه باید از تحریف واقعیت ها جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طاها توکلی در یادبود شهید غلامرضا نریمان، شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کردستان اظهار داشت: مبانی دینی به دفاع ما در جنگ تحمیلی قدسیت داد چون ما شروع کننده جنگ نبودیم و با ایمان در مقابل دشمن ایستادیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی هشت ساله یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم در حالیکه از زمان قاچار تا قبل از پیروزی انقلاب و در دوران پهلوی به هر بهانه و دلیلی و خوش خدمتی به بیگانگان خاک این کشور را تقدیم می کردند.

وی اذعان داشت: منافقین و دولت وقت پس از پیروزی انقلاب، برای فروپاشی کشور و سپردن آن به دشمن تلاش می کردند که با رهبری شجاعانه امام راحل و هوشیاری مردم، این توطئه خنثی شد.

حجت الاسلام توکلی تصریح کرد: انگیزه الهی بودن و ایمان یکی از مولفه هایی است که به برکت انقلاب در همه ساختار سازمان های کشور نهادینه شده و همچنان اعتقاد داریم ایمان رمز بقا و جاودانگی ملت و انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها از تحریف واقعیت ها جلوگیری کنند

رسانه ها از تحریف واقعیت ها جلوگیری کنند