مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:052023-09-25ورزشي

المان میدان استاندارد در شهر ایلام رونمایی می شود


مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: در هفته و روز جهانی استاندارد بیش از 20 برنامه ترویجی در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: در هفته و روز جهانی استاندارد بیش از 20 برنامه ترویجی در استان برگزار خواهد شد.

حدیث عباسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رونمایی از المان میدان استاندارد در شهر ایلام، برگزاری جلسه شورای استاندارد استان، بازدید از واحدهای تولیدی به همراه تور رسانه ای از مهمترین فعالیت های این اداره کل در هفته استاندارد، در این اداره کل است.

وی حضور کارکنان در مزار شهدای ایلام، دیدار با استاندار،تشریح اقدامات اداره کل در این هفته، تهیه و انتشار کلیپ های آموزشی کارشناسان در فضای مجازی، سخنرانی کارشناسان استاندارد در مدارس در راستای نهادینه کردن فرهنگ استاندارد و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، پخش تیزر و زیرنویس در شبکه استانی سیمای مرکز ایلام، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در پایگاه انتقال خون، حضور مدیرکل در خبرگزاری ها به منظور گزارش عملکرد استاندارد در دولت سیزدهم، نصب استند و بنرهای ترویجی فرهنگ استاندارد در اماکن عمومی، اکران بنرهای روز جهانی در سطح شهر و شهرستان ها، انتشار اینفوگرافی مهر تا مهر عملکرد اداره کل در فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان میدان استاندارد در شهر ایلام رونمایی می شود

المان میدان استاندارد در شهر ایلام رونمایی می شود