مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-09دانش

دانشجویان و دانشگاه آزاد دهدشت سرگردان تر از همیشه+فیلم


دانشگاه آزاد دهدشت دو ماه بدون مدیریت است و همین مسئله مشکلات و چالش های فراوانی برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید را رقم زده است.

- خبرگزاری فارس کهگیلویه_سیده مریم پیروزان، با گذشت قریب به سه هفته از سال تحصیلی جدید، اما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت دو ماه است که بدون مدیریت بوده و دانشجویان در پاسخ گویی بلاتکلیف هستند.

همین مسئله باعث شده مشکلات زیادی در حوزه آموزشی و پژوهش به وجود بیاید و اساتید گروه الف و ب که باید چهار روز در هفته در دانشگاه باشند اما حضور ندارند.

پیگیری های خبرنگار فارس حکایت از آن دارد حتی برنامه ریزی کلاس های آموزشی که باید شهریورماه انجام می شد اما در این واحد دانشگاهی صورت نگرفته است.

در بررسی های صورت گرفته، مشکلات این واحد دانشگاهی به یکی دو مورد ختم نمی شد و چالش های فراوانی برای دانشجویان و حتی خود دانشگاه از لحاظ فیزیکی رقم خورده است.

طبق شنیده ها رییس این واحد دانشگاهی در مرکز استان مشغول به کار شده است و با حفظ سِمَت فقط یک روز آخر هفته (چهارشنبه) در واحد دانشگاه آزاد دهدشت حضور می یابد و قطعاً در این نیم روز نمی تواند به همه امورات دانشجویان و دانشگاه بپردازد.

دانشجویان می گویند برخی دانشجویان این واحد دانشگاهی مقیم روستاها و بخش های اطراف هستند مجبور هستند از فاصله 120 کیلومتری(دیشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و دانشگاه آزاد دهدشت سرگردان تر از همیشه+فیلم

دانشجویان و دانشگاه آزاد دهدشت سرگردان تر از همیشه+فیلم