مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-17حوادث

758 مورد سرکشی و مراقبت از بناهای تاریخی رزن


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از 758 مورد سرکشی و مراقبت از بناهای تاریخی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن از 758 مورد سرکشی و مراقبت از بناهای تاریخی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

شهروز کهیایی سه شنبه 25 مهر در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان رزن، اظهار کرد: در بین 31 استان سطح کشور، همدان جزو استان های برتر در رتبه دوم از نظر یگان حفاظت و سرکشی و حفاظت از بناهای تاریخی شده است.

وی با اشاره به دستگیری پنج مورد حفاری غیرمجاز در شهرستان از ابتدای سال تاکنون و معرفی و تحویل این متخلفان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تلاش های نیروی انتظامی برای همکاری در دستگیری متخلفان حوزه میراث فرهنگی شهرستان و کمک های فراوان فرمانده انتظامی شهرستان در این حوزه به میراث فرهنگی قابل تقدیر است.

کهیایی در ادامه با بیان اینکه میراث فرهنگی متعلق به همه مردم است و همه ما باید در حفاظت از میراث فرهنگی تلاش کنیم و کوشا باشیم، افزود: شهرستان رزن دارای 91 اثر تاریخی شناسایی شده بوده که از این تعداد آثار 53 اثر ثبت فهرست آثار ملی کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

758 مورد سرکشی و مراقبت از بناهای تاریخی رزن

758 مورد سرکشی و مراقبت از بناهای تاریخی رزن