مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-23سياسي

دانش آموزان با نثار خون خود در دفاع مقدس آینده کشور را تضمین کردند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شروع جنگ تحمیلی در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: معلمان و دانش آموزان با نثار خون خود در دفاع مقدس، آینده کشور را تضمین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم  امروز در آیین نمادین زنگ بازگشایی مدارس که در هنرستان حضرت خدیجه کبری(ع)؛برگزار شد، ضمن تبریک این روز مبارک اظهار داشت: 43 سال پیش هم زمان با روزهای آغازین سال تحصیلی در کشور بجای شنیدن نوای زنگ مدارس، صدای غرش توپ ها، هواپیماها و شکستن در و دیوار مدارس شنیده شده و کشور آماج حملات دشمن قرار گرفت و استکبار جنگی بزرگ بر ما تحمیل کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که معلمان و دانش آموزان با حضور خود در جبهه ها باعث نجات ایران شدند، افزود: این وقایع در تاریخ ما یک حادثه فراموش نشدنی است.

چرا که ما می خواستیم سال تحصیلی در کشور آغاز شود؛ اما یکباره با این چنین حادثه ای مواجه شدیم و تمام دانش آموزان، معلمان و کسانی که توان داشتند به جای اینکه در مدارس بمانند، به سمت جبهه ها رفتند و با دفاع خود از کشور باعث شدند ایران سربلند شده و وجبی از خاک کشور به دست ددمنشان نیفتد.

خرّم اظهار داشت: امروز پس از یادآوری 43 سال قبل، در مدرسه خدیجه کبری (س) کنار هم جمع شده ایم و در زیر پرچم ایران اسلامی برای تحصیل علم آماده می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با نثار خون خود در دفاع مقدس آینده کشور را تضمین کردند

دانش آموزان با نثار خون خود در دفاع مقدس آینده کشور را تضمین کردند