مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-05فرهنگي

یک روایت از «گیتی همسر رضا» / «زنی که دیده نمی شود»


حمیدرضا هنری با اشاره به اینکه زنان قدرتمندی حضور دارند که در سینما دیده نمی شوند تأکید کرد در «گیتی همسر علیرضا» سعی کرده زنی را نشان دهد که وجود دارد اما دیده نمی شود.

- حمیدرضا هنری با اشاره به اینکه زنان قدرتمندی حضور دارند که در سینما دیده نمی شوند تأکید کرد در گیتی همسر علیرضا سعی کرده زنی را نشان دهد که وجود دارد اما دیده نمی شود.

حمیدرضا هنری کارگردان فیلم گیتی همسر علیرضا که به تازگی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده در گفتگو با ایسنا درباره شکل گیری ایده فیلم اظهار کرد: ایده های متفاوتی داشتم و در نهایت به این سوژه که چند اتفاق را در کنار هم دارد، رسیدم.

او افزود: همیشه اتفاقات و تنش هایی که در زندگی زناشویی رخ می دهد بسیار جذاب است و از آنجا که من به بنیاد خانواده همواره توجه دارم ایده ام را در قالب یک اتفاق خانوادگی پیش بردم.

هنری با اشاره به اینکه قصه ای که درست روایت شود همیشه جذاب است، توضیح داد:.

نمی دانم چرا همیشه در سینمای ایران زن ها شمایل مشخصی دارند و همواره زنانی را می بینیم که در خانه مشغول آشپزی کردن هستند یا حتی می توان آن ها را سلطه پذیر دانست و این وجهه ای که ما از زنان می بینیم مربوط به یک یا دو سال اخیر نیست و سینمای ما سال های بسیاری است که زن ها را اینچنین نشان می دهد اما در این بین برخی آثار هم هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روایت از «گیتی همسر رضا» / «زنی که دیده نمی شود»

یک روایت از «گیتی همسر رضا» / «زنی که دیده نمی شود»