مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-15اقتصادي

بازار سنتی نطنز با 10 میلیارد ریال اعتبار مسقف شد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت: مسقف شدن بازار سنتی نطنز با 10 میلیارد ریال هزینه انجام شد و هم اکنون برای تکمیل و بهره برداری نیازمند تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار است.

- حامد موحدی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نظنز در خصوص آخرین وضعیت بازار سنتی نطنز اظهار کرد: چهار سال پیش طی تفاهم نامه ای فی ما بین وزارتخانه های راه و شهرسازی(شرکت بازآفرینی شهری)، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز، با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با محوریت فرمانداری شهرستان، روند مرمت و بازآفرینی بازار سنتی نطنز در دستورکار ویژه قرار گرفت.

   وی افزود: بازآفرینی این بازار به گونه ای برنامه ریزی شده که مغازه ها و کارگاه های سنتی علاوه بر رفع نیاز شهروندان موجب استفاده گردشگران این باغ شهر شود.

      موحدی بیان کرد: مسقف شدن بازار سنتی نطنز با 10 میلیارد ریال هزینه از اعتبارات تخصیصی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در سالهای 1400 و 1401 همچنین اعتبارات میراث فرهنگی و منابع داخلی شهرداری نطنز انجام شد و هم اکنون برای تکمیل و بهره برداری نیازمند تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سنتی نطنز با 10 میلیارد ریال اعتبار مسقف شد

بازار سنتی نطنز با 10 میلیارد ریال اعتبار مسقف شد