مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-04اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی برای البرز صادر شد


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: طبق هشدار سطح زرد طی 2 روز آینده در سطح استان وزش تندباد، خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده باران رو به رو خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز، شامگاه سه شنبه، در جمه اصحاب رسانه، گفت: روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک و بارش خفیف و پراکنده در استان پیش بینی می شود.

 وی افزود: عصر و شب چهارشنبه 12 مهر بارندگی در ارتفاعات استان و پنج شنبه 13 مهر وزش باد در نیمه جنوبی استان شدت بیشتری خواهد داشت.

مهرور آسیب به سازه های موقت و سست، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا، اختلال درترددهای شهری و بین شهری را از مهمترین خطرهای این شرایط آب و هوایی عنوان کرد، افزود:  شهروندان در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال، احتیاط لازم را داشته باشند و همچنین توصیه کرد در توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها، مسیل های فصلی و دامنه کوه ها از فعالیت های کوهنوردی پرهیز نمایند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان البرز گفت: از استحکام سازه های موقت و سست و رعایت نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی اطمینان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی برای البرز صادر شد

هشدار زرد هواشناسی برای البرز صادر شد