مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-08سياسي

همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی پای کار برای تحقق جهاد تبیین


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مهم ترین بخشی که در یک سال گذشته دستگاه های مختلف پای کار آمدند مسئله جهاد تبیین بود که نتایج خوبی نیز به بار آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان طبس با اشاره به ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی اظهارداشت: این عملیات برخلاف دفعات قبل پیش دستانه بود و دیگر این که با کمترین هزینه بیشترین تلفات را برای دشمن در پی داشت.

وی با بیان این که مجمع بسیجیان باید موتور محرک و اتاق فکر پیش برنده مشکلات مردم در شهرستان باشد افزود: هدف از برگزاری مجامع بسیج این است که نظام مسائل شهرستان را بتوانیم احصا کنیم و از همه مهم ترین به دنبال رفع آن بوده و  نتیجه آن باید جهاد امید آفرینی در جامعه باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نقش آفرینی بسیج  را در سه بخش موثر دانست و ادامه داد: اولین بخش احصا مشکلات مردم است و در مرحله دوم مشخص کردن نهاد مسوول رسیدگی به این مشکلات است که گاهی خود بسیج از پس از رفع مشکل برمی آید و گاهی هم باید نهادی دیگر آن مشکل را مرتفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی پای کار برای تحقق جهاد تبیین

همه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی پای کار برای تحقق جهاد تبیین