مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-22سياسي

ولایتی، دبیر مجمع عالی کانون های سازمان تبلیغات اسلامی شد


طی حکمی از طرف رییس سازمان تبلغات اسلامی، حجت الاسلام علی اصغر ولایتی به عنوان دبیر مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی و جهادی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

- در بخشی از این حکم آمده است: اکنون که در دومین گام انقلاب اسلامی و ذیل راهبرد جامعه پردازی به فضل و عنایت الهی، دومین دوره مجمع عالی کانون های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور به عنوان نهاد اجتماعی واسط میان نهادهای حاکمیتی، دولتی، حوزوی و دانشگاهی با کانون های فرهنگی و جهادی آغاز به کارکرده است.

در بخشی از حکم رییس سازمان تبلغات اسلامی آمده است: با توجه رأی رؤسای مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور، جنابعالی به عنوان دبیر مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی جهادی کشور منصوب می شوید.

گفتنی است، مجمع عالی کانون های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور شامل 4 هزار کانون فعال شهرستانی، استانی و ملی است، که اعضای این کانون ها بیش از هزاران نفر از فعالان مردمی، نخبگان و جوانان موفق در کشور هستند که با مجوز، حمایت و نظارت مجمع عالی کانون های فرهنگی، تبلیغی و جهادی کشور فعالیت می کنند.

از جمله کانون های موفق و اثرگذار این مجمع، کانون های شاخص ملی و بین المللی هستند که در عرصه های علمی، فرهنگی، تبلیغی، تربیتی و رسانه ای فعال بوده و در عرصه های وسیع تری ذیل سازمان هیئت و تشکل های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی، دبیر مجمع عالی کانون های سازمان تبلیغات اسلامی شد

ولایتی، دبیر مجمع عالی کانون های سازمان تبلیغات اسلامی شد