مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:552023-09-23بين الملل

4 جنگنده اوکراینی در نبرد هوایی سرنگون شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های نیروی هوایی روسیه و سامانه های پدافند هوایی این کشور در جریان نبرد های هوایی چهار هواپیمای جنگی سوخو-24، - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در شبانه روز گذشته 4 جنگنده نیروی هوایی ارتش اوکراین سرنگون و صدها نظامی اوکراینی نیز کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های نیروی هوایی روسیه و سامانه های پدافند هوایی این کشور در جریان نبرد های هوایی چهار هواپیمای جنگی سوخو-24، 2 سوخو-25 و یک میگ -29 نیرو های مسلح اوکراین را سرنگون کردند.

در این بیانیه همچنین آمده که نیرو های گروه مرکز ارتش روسیه در محور های دونتسک و لوهانسک، 15 حمله نیرو های ارتش اوکراین را دفع کردند.

دراین درگیری ها 435 نظامی اوکراینی کشته شده و 15 خودروی زرهی، 16 خود و 8 اراده توپ متعلق به نیرو های نظامی اوکراینی منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه درباره تلفات ارتش اوکراین در محور های مختلف طی هفته گذشته اعلام کرد: در محور دونتسک جنوبی، 5 حمله اوکراین دفع شد، کی یف بالغ بر 950 نیروی خود را از دست داد، دو انبار مهمات نیز منهدم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 جنگنده اوکراینی در نبرد هوایی سرنگون شدند

4 جنگنده اوکراینی در نبرد هوایی سرنگون شدند