مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-10اقتصادي

پروانه استاندارد واحد تولید کامپوزیت سفیددشت صادر شد


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: واحد کامپوزیت پویای سفیددشت که سیلندرهای کربنی تولید خواهد کرد با ارزش گذاری 35 میلیون یورو و اشتغال 450 نفر به مدت 10 سال با مشکل صدور پروانه مواجه بود که پروانه استاندارد آن صادر شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: واحد کامپوزیت پویای سفیددشت که سیلندرهای کربنی تولید خواهد کرد با ارزش گذاری 35 میلیون یورو و اشتغال 450 نفر به مدت 10 سال با مشکل صدور پروانه مواجه بود که پروانه استاندارد آن صادر شد.

مهدی پژوهش 18 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همواره در راستای افزایش کیفیت در حال حرکت هستیم، اظهار کرد: برای رسیدن به استاندارد از سازمان های بین المللی فاصله زیادی دارد و باید در راستای جهانی شدن گام بردارد.

وی از راه اندازی نمایندگی استاندارد شهرستان بروجن خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه بیش از 40 درصد صنعت استان در بروجن بوده و در مسیر ترانزیت کالا قرار دارد، نیازمند نمایندگی اداره استاندارد بود که این نمایندگی روز پنج شنبه به طور رسمی افتتاح می شود.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری کسب رتبه برتر اداره کل استاندارد استان در جشنواره شهید رجایی، اخذ یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آزمایشگاه ها از مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه استاندارد واحد تولید کامپوزیت سفیددشت صادر شد

پروانه استاندارد واحد تولید کامپوزیت سفیددشت صادر شد