مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-07سياسي

برج میلاد 16 ساله شد/ بازدید رایگان از طبقات برج میلاد همزمان با سالگرد افتتاح


بازدید از برج میلاد ششمین برج مخابراتی دنیا در آستانه تولد 16 سالگی رایگان بوده و گردشگران و شهروندان می توانند از این مجموعه فردا یکشنبه 16 مهر از ساعت 9 الی 21 بازدید کنند.

- بازدید از برج میلاد ششمین برج مخابراتی دنیا در آستانه تولد 16 سالگی رایگان بوده و گردشگران و شهروندان می توانند از این مجموعه فردا یکشنبه 16 مهر از ساعت 9 الی 21 بازدید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی برج میلاد در اطلاعیه ای عنوان کرد: 16 مهر 1387 در دوره مدیریت شهری وقت مجموعه برج میلاد با حضور بیش از 250 خبرنگار ایرانی و خارجی افتتاح و برگی دیگر بر افتخارات مدیریت شهری تهران اضافه شد.

مجموعه ای که هم اکنون افتخار ششمین برج مخابراتی دنیا را بر دوش می کشد و به عضویت کنفدراسیون برج های بلند دنیا در آمده است.

16 مهر امسال 15 سال از افتتاح این برج بلند کشور که بدست مهندسان ایرانی و در اوج تحریم های جهانی ساخته شد، می گذرد، امسال قرار شد روز یکشنبه 16 مهر ، بازدید از این مجموعه برای شهروندان و گردشگران بصورت رایگان باشد تا آنها بتوانند از نزدیک ششمین برج مخابراتی دنیا که سایه بر در دل پایتخت افکنده است، تماشا کنند.

بنابر این گزارش، در سال های ابتدایی برج میلاد، موزه شهرداری و موزه مشاهیر افتتاح شد که در این موزه ها بازدیدکنندگان با تاریخ شهر تهران و همچنین مشاهیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد 16 ساله شد/ بازدید رایگان از طبقات برج میلاد همزمان با سالگرد افتتاح

برج میلاد 16 ساله شد/ بازدید رایگان از طبقات برج میلاد همزمان با سالگرد افتتاح