مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-15اجتماعي

حمایت 670 حامی زنجانی از کودکان بهزیستی


سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به حمایت 670 حامی از کودکان بهزیستی، گفت: 350 کودک دیگر چشم انتظار حمایت هستند.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان با اشاره به حمایت 670 حامی از کودکان بهزیستی، گفت: 350 کودک دیگر چشم انتظار حمایت هستند.

رضا نوروزی شامگاه دیروز (22 مهرماه) در جمع خبرنگاران، به ضرورت حمایت از افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: تعداد کودکان تحت حمایت بهزیستی در طرح حامی نزدیک به 800 کودک است و در حال حاضر 670 حامی بهزیستی را همراهی می کنند و 350 کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت های مردمی در شش ماهه اول سال بیش از 8 میلیارد تومان بوده و معتقدیم بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر می توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک ها را فراهم آورند.

وی در خصوص مبالغ جمع آوری شده در عید فطر و توزیع آن در بین نیازمندان یادآور شد: بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره از 105 صندوق مشترک با کمیته امداد، 20 پایگاه و 17 موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند جمع آوری و در سریع ترین زمان به دست نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 670 حامی زنجانی از کودکان بهزیستی

حمایت 670 حامی زنجانی از کودکان بهزیستی