مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-10سياسي

وزیدن باد تغییرات از سمت قبله اول / ما از زندگی یک شهادت طلبکاریم


نوید پیروزی دارد به سرتاسر جهان می رسد و باد تغییرات از سمت قبله اول مسلمانان شروع به وزیدن می کند باید حرکت کنیم، مرگ یک روز از راه می رسد و پیشانی ما را می بوسد، - نوید پیروزی دارد به سرتاسر جهان می رسد و باد تغییرات از سمت قبله اول مسلمانان شروع به وزیدن می کند باید حرکت کنیم، مرگ یک روز از راه می رسد و پیشانی ما را می بوسد، به هیچ عنوان دوست ندارم در بستر بیماری از او استقبال کنم.

ما از زندگی یک شهادت طلبکاریم، یک پایان شیرین! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی همت فرزند شهید محمد ابراهیم همت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: گفتم: چه کاره می شوی؟ خندید و گفت: شهید! و من سال ها با تعجب به این پاسخ عجیب جهاد مغنیه فکر می کردم تا اینکه نام خودش را روی یکی از موشک های صهیونیستی پیدا کرد و به سمت حاج عماد رفت، به سمت پدرش! و من از آن روز تصمیم گرفتم که دنیا را از دریچه چشم های پدرم ببینم، پدرم که یک روز تا بیست قدمی سربازان صهیونیستی رفت و بدون هراس از شقی ترین افراد روی زمین در سرزمین های اشغالی قدم زد.

بله، پدرم بعد از حاج احمد متوسلیان دومین سردار ایرانی بود که به میدان نبرد با اسراییل اعزام شد و خاطراتی عجیب روایت کرد، پدرم می گفت که سربازان فلسطینی و سوری و لبنانی مثل ما نمی جنگند، آنها مثل ایرانی ها نیستند، نفوذی توی تشکیلات از هم گسیخته آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیدن باد تغییرات از سمت قبله اول / ما از زندگی یک شهادت طلبکاریم

وزیدن باد تغییرات از سمت قبله اول / ما از زندگی یک شهادت طلبکاریم