مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-09سياسي

اقدامات موثر در سالم سازی و مبارزه با فساد انجام شود


حسن خلق با مراجعان و انجام دقیق و به موقع امورات در امید آفرینی و جلب اعتماد مردم به نظام موثر است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری زنجان گفت: حسن خلق با مراجعان و انجام دقیق و به موقع امورات در امید آفرینی و جلب اعتماد مردم به نظام موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگشتری استان زنجان، حجت الاسلام والمسلین علی فرجی برحق ظهر امروز (17 مهرماه) در جلسه شورای قضایی استان بر اجرای دقیق قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در دستگاه ها تاکید کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن 19 مهر سال روز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور، افزود: وظایف سازمان بازرسی بر سه محور مبارزه با فساد، بازرسی های غیرمترقبه از دستگاهای اجرایی، اعلام جرم علیه دستگاه های متخلف با ادله و مدارک قانونی تعریف شده است.

وی مبارزه با فساد در درون قوه را از دغدغه های مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه دانست و افزود: در این خصوص باید برنامه ریزی مدون انجام شود و با کمک و تبادل افکار سازمان های تابعه اقدامات موثر در سالم سازی و مبارزه با فساد درون قوه تلاش صورت گیرد.

این مسئول ادامه داد: رفتار توام با حسن خلق با مراجعان، اجرای عدالت و انجام صحیح و به موقع وظایف را از مصادیق تکریم مراجعان برشمرد و خاطرنشان کرد: از تاکیدات رییس قوه قضاییه تلاش برای امیدآفرینی در جامعه و جلب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات موثر در سالم سازی و مبارزه با فساد انجام شود

اقدامات موثر در سالم سازی و مبارزه با فساد انجام شود