مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-07اقتصادي

ممنوعیت گوشی آیفون از جنس خودروهای وارداتی است


نماینده مردم مرودشت در مجلس افزود: «در قصه آیفون هم همین است.

عزیزان می گویند ارز بری دارد؛ سؤال اینجاست پس چرا گوشی سامسونگ هزارو 800 دلاری سری z فولد را بلافاصله با ارز دولتی وارد کشور می کنند و اتفاقا رجیستری را نصف قیمت آیفون انجام می دهند؟».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، سال گذشته وقتی خبر ممنوعیت واردات همه مدل های برند آیفون البته 14 و بعد از آن بدون آماده سازی زیرساخت ها منتشر شد، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در اینستاگرام نوشت: آخرین باری که تصمیم داشتند واردات آیفون را ممنوع کنند، یک شرکت حجم زیادی گوشی آیفون وارد کرده بود! .

آذری جهرمی تأکید کرد: درحالی که خبر های خوبی از فروش نفت و بازگشت منابع آن از سوی دولت مطرح می شود و این گشایش ها به حدی بوده که خبر از عزم برای صدور مجوز واردات خودرو می دهند، ممنوعیت ثبت سفارش گوشی تلفن همراه به دلیل محدودیت منابع ارزی با اخبار قبلی در تناقض است.

سخنان او سبب افزایش شائبه در این تصمیم شده و بر احتمال دست های پشت پرده ممنوعیت واردات دامن زده است؛ زیرا یک روز پس از اعلام خبر ممنوعیت ورود تمامی مدل های آیفون، شاهد افزایش جهشی قیمت مدل های قبلی ازجمله انواع گوشی 13 در بازار بودیم که تا امروز هم ادامه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت گوشی آیفون از جنس خودروهای وارداتی است

ممنوعیت گوشی آیفون از جنس خودروهای وارداتی است