مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-26بين الملل

کرملین: تانک های آبرامز هم در آتش جنگ اوکراین می سوزند


سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه ارائه تسلیحات جدید توسط غرب به اوکراین هم تأثیری بر نتایج عملیات نظامی ویژه نمی گذارد، گفت که برنامه ریزی ها برای سفر رییس جمهور روسیه به کره شمالی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) به تحویل اولین محموله از تانک های آبرامز ساخت آمریکا به رژیم کی یف واکنش نشان داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین در پاسخ به سوالی درباره تایید ورود دسته اول از این تانک های آمریکایی به اوکراین برای جنگ با روسیه، اظهار داشت: این تانک ها هم مانند سایر ادوات نظامی، در آتش خواهند سوخت .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره عرضه تسلیحات جدید توسط کشورهای غربی به اوکراین نیز گفت: این امر به هیچ وجه بر ماهیت و نتایج عملیات ویژه نظامی تأثیر نمی گذارد زیرا اصولا هیچ سلاحی وجود ندارد که بتواند توازن نیروها را در میدان جنگ تغییر دهد .

پیش از این، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان اذعان کرده بود که بخشی از کمک های نظامی این کشور به اوکراین برای جنگ با روسیه، بسیار قدیمی یا تجهیزاتی هستند که تقریبا در میدان عمل نمی کنند.

(جزییات بیشتر ) سخنگوی کرملین در واکنش به سوالی برای اظهارنظر درباره ادعای اوکراین مبنی بر کشته شدن فرمانده ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: تانک های آبرامز هم در آتش جنگ اوکراین می سوزند

کرملین: تانک های آبرامز هم در آتش جنگ اوکراین می سوزند