مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-01اقتصادي

یش از 30 هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در حال احداث است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تأمین مسکن را برای گروه های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره بها ضروری دانست و گفت: با تأمین زمین مورد نیاز، - ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تأمین مسکن را برای گروه های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره بها ضروری دانست و گفت: با تأمین زمین مورد نیاز، بیش از 30هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

سید کمال الدین میرجعفریان 9 مهر در آیین واگذاری 621 قطعه زمین به خانواده های دارای 3 فرزند و بیش تر در راستای اجرای ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: تأمین مسکن برای گروه های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره بها ضروری است.

وی افزود: در استان اردبیل بیش از 30هزار واحد مسکن در حال احداث است از جمله در شهر اردبیل که تأمین زمین با مشکلاتی روبه رو بود که این مشکل از ابتدای امسال رفع شده و شاهد تأمین زمین رایگان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: طی دولت سیزدهم در شهرهای مختلف استان اردبیل تأمین یک هزار هکتار زمین با تلاش و پیگیری راه وشهرسازی انجام شد و سعی ما بر این است تا خانواده ها از بابت تأمین زمین آسوده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یش از 30 هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در حال احداث است

یش از 30 هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در حال احداث است