مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-30اقتصادي

پرداخت 980 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران


رییس سازمان چای کشور با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت کامل مطالبات چایکاران گفت: تاکنون مبلغ 980 میلیارد تومان معادل 53 درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تسویه شد و باقیمانده هم به تدریج پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور صبح امروز در حاشیه بازدید از باغات چای رودسر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برداشت چای پاییزه در گیلان از چند روز دیگر آغاز می شود، اظهار کرد: چای تولید شده در گیلان و مازندران جزو مرغوب ترین چای های جهان است که حتی به کشورهای دیگر دنیا هم صادر می شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت کامل مطالبات چایکاران استان های شمالی گفت: یکی از اهداف و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و دولت سیزدهم، پرداخت کامل مطالبات چایکاران در سریعترین زمان ممکن است.

رییس سازمان چای کشور از پرداخت 20 میلیارد دیگر از مطالبات چایکاران خبر داد و افزود: با واریز این مبلغ 980 میلیارد تومان معادل 53 درصد مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تسویه شد و باقیمانده مبلغ نیز به تدریج پرداخت می شود.

جهانساز با اشاره به وجود بیش از 50 هزار خانوار چایکار در استان های شمالی بیان کرد: 55 هزار خانوار چایکار در گیلان و مازندران در 28 هزار هکتار باغ چای فعال خود به پرورش و تولید محصول چای ایرانی اشتغال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 980 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران

پرداخت 980 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران