مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-11سياسي

پیش نویس آیین نامه نشان مسئولیت اجتماعی تدوین شد


معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس دستور رییس جمهور به این وزارتخانه، پیش نویس آیین نامه نشان مسئولیت اجتماعی تهیه و تدوین شد.

- معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس دستور رییس جمهور به این وزارتخانه، پیش نویس آیین نامه نشان مسئولیت اجتماعی تهیه و تدوین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری امروز چهارشنبه (19مهر) در نشست با جمعی از استادان گروه معارف و استادان مدعو در دانشگاه شهرکرد گفت: نشان مسئولیت اجتماعی در سطح استادی، کلیت دانشگاه و دانشجویی طراحی شده است چرا که دانشگاه نسبت به جامعه پیرامونی خود و به حوادث و رویدادها، مسئول است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، افزود: دانشگاه در راستای مسئولیت اجتماعی باید مسائل حوزه پیرامونی را شناسایی و مطرح کند و برای حل آن ها گام بردارد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر استادانی در دانشگاه ها حضور دارند که فراتر از درس و بحث های دانشگاهی مسئولیت پذیرانه وارد صحنه حل بسیاری از مشکلات شده اند.

کلانتری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه باید کارهای کشور را به جوانان سپرد، اظهار داشت: دانشجویان امروز با تمام تفاوت هایی که وجود دارد افرادی مسئولیت پذیر، کوشا و توانمندی هستند و تجربه نشان داده با اعتماد می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس آیین نامه نشان مسئولیت اجتماعی تدوین شد

پیش نویس آیین نامه نشان مسئولیت اجتماعی تدوین شد