مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-16اقتصادي

ورزش های همگانی در سنندج محله محور برگزار شود


رییس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، باید محله محور کردن ورزش همگانی در سطح محلات شهر سنندج بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، باید محله محور کردن ورزش همگانی در سطح محلات شهر سنندج بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اسعد فریدی امروز (24مهر) در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: هر اقدامی در حوزه ورزش می تواند سرمایه گذاری محسوب شود و توجه به این حوزه باعث کاهش بسیاری از هزینه ها از جمله در حوزه درمان و آسیبهای اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: ورزش در ایجاد شادابی و نشاط در جامعه بسیار مؤثر است و می بایست در این راستا برای همگانی کردن فعالیت های ورزشی در سطح شهر تلاش مضاعفی کرد.

رییس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: جامعه پیشرفته امروزی، جامعه ای است که به ورزش دیگر فقط به چشم تفریح و سرگرمی نگاه نکند، بلکه آن را از ابزارهای مهم رسیدن به تندرستی، نشاط، هدف های کلان اقتصادی و اجتماعی خود در سطح بین الملل بنگرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش های همگانی در سنندج محله محور برگزار شود

ورزش های همگانی در سنندج محله محور برگزار شود