مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:552023-09-30اقتصادي

3 پروژه بازآفرینی شهری استان اردبیل به بهره برداری رسید


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه های اجرایی در حوزه بازآفرینی شهری استان اردبیل که در گلمغان اردبیل و شهر خلخال بوده است امروز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل محبوب حیدری پیش ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های بازآفرینی شهری اردبیل اظهار کرد: پروژه های اجرایی در حوزه بازآفرینی شهری استان اردبیل که در گلمغان اردبیل و شهر خلخال بوده که در مجموع برای اجرای این سه پروژه 200 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: احداث ساختمان و محوطه سازی کلانتری محله گل مغان اردبیل با متراژ 675 مترمربع زیربنای ساختمان و محوطه سازی 150 متر اجرایی و عملیاتی شده و80 میلیارد ریال برای احداث این پروژه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: پروژه ایجاد و نوسازی شبکه آب شرب گلمغان نیز با همراهی شرکت آب و فاضلاب استان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی شده که طول پروژه 2 هزار متر و مبلغ هزینه شده نیز 45 میلیارد ریال است.

حیدری گفت: پروژه پیاده راه سازی محله قلعه باشی شهر خلخال با تلاش و همراهی شهرداری خلخال و اعتبارات تأمین شده از سوی شرکت بازآفرینی شهری اجرا شده که پنج هزار متر مربع حجم عملیات و 75 میلیارد ریال نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه بازآفرینی شهری استان اردبیل به بهره برداری رسید

3 پروژه بازآفرینی شهری استان اردبیل به بهره برداری رسید