مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-08اقتصادي

عدم همکارای بانک های چهارمحال و بختیاری در پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران


مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 13 هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند، گفت: مبلغ 200 میلیارد تومان بودجه جهت پرداخت وام قرض الحسنه به این بیماران در نظر گرفته شده است اما بانک های استان از پرداخت آن به بیماران امتناع می کنند.

- علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه 33 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری نشان دار شده و تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: 13 هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج استان عضو صندوق و بیمه سلامت هستند و از خدمات آن استفاده می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیماران تحت پوشش بیمه سلامت با توجه به نوع بیماری خود از خدمات درمان و هزینه ها بهره مند می شوند، برخی بیماران هزینه درمان بیماری خود را صفر تا صد دریافت می کنند و در برخی مواقع بین 30 تا 70 درصد هزینه درمان پرداخت می شود.

وی با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران خاص و صعب العلاج استان، افزود: بودجه ای بالغ بر 200 میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای بیماران خاص و صعب العلاج طبق نامه بانک مرکزی با مسئولیت دو بانک رسالت و پاسارگاد در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم همکارای بانک های چهارمحال و بختیاری در پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران

عدم همکارای بانک های چهارمحال و بختیاری در پرداخت وام قرض الحسنه به بیماران