مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-30سياسي

تبدیل وضعیت 900 ایثارگر در خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 900 ایثارگر در استان تبدیل وضعیت شده اند.

- ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند با اشاره به اینکه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در واقع قانونی ست که براساس آن تکلیف دستگاه ها مشخص شده است اظهارداشت: این قانون در اختیار دستگاه ها نیز است و هر چند سرفصل وظایف بسیار سنگین بوده اما خانواده شهدا و ایثارگران انسان های قانع و منیع الطبعی هستند.

وی افزود: مباحث مختلف در مورد خانواده شهدا و ایثارگران از جمله در حوزه بهداشت و درمان توسط وزارت بهداشت و درمان، در حوزه دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش، در حوزه ورود به دانشگاه توسط وزارت آموزش عالی و در حوزه اشتغال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در حوزه های دیگر توسط بخش های مرتبط پیگیری می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در رابطه با مشکل خانواده شهدا و ایثارگران استان در زمینه به مزایده گذاشتن زمین های خیابان مدرس 32 که مکان هیئت کهف الشهداست گفت: یادگاران شهدا در هیئت کهف الشهدا فعالیت دارند و هر هفته شب های پنج شنبه یاد و خاطره شهدای آن هفته را گرامی می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت 900 ایثارگر در خراسان جنوبی

تبدیل وضعیت 900 ایثارگر در خراسان جنوبی